SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2014 (2a. PART)

  • Bon dia des d'Albatàrrec(el Segrià)

    Temperatura actual de +5.2 graus
    Temperatura mínima de +5.0 graus
    Humitat del 98%
    Boira molt espessa
    Vent en calma


    De moment calma, amb boires molt espesses i ploraneres, a partir de dema situació interessant que s'haurà d'anar seguint per saber amb quina intensitat acabara plovent al llarg del cap de setmana. A mes llarg termini la cosa pot posar-se interessant depenent de com es col·loquin les peces, de moment a gaudir d'aquest canvi dels propers dies.

    Molt bon divendres a tothom!!!

    P.D. Molt bon programa Alfred, com sempre molt i molt interessant.

    Albatarrec,el Segria(Lleida)
    150 metres

  • Bon dia desde L'Hospitalet, primerament agrair a l'Alfred i a tot l'equip d'aquest fòrum pels esforços que estan fent perque encara funcioni millor del que funciona.

    Hores d'ara per aquí tenim cel serè amb domini del sol, 11,6ºC, 67%, 1006,5 hpa, 10-20 km/h. W, 0,0 mm, 332 w/m2, 2,5 uv, mínima de 10,2ºC.

  • Bon dia, gracies per el programa alfred, pintures espectaculars, ara mateix tenim 12 graus amb un 47% d'humitat pressió baixa, 1007 hpa i cel ras adjunto foto, i si el forum funciona tornarè a posar un altre quan s'ennovoli!
    4BC12618-41B7-470B-AADA-D242322451D2.JPG

    Sant feliu de llobregat (baix llobregat)
    barri de les grases.

  • Bon dia des de Boadella.
    Dia assolellat amb una temp de 8,5ºc i vent en calma.
    Temp mínima de 5ºc

    Ramon Casellas Gomez
    Tècnic en gestió i extinció d'incendis forestals i energia de la biomassa.

  • Buenos días a todos, y sobre todo al mestre por luchar y sufrir, para que todos podamos disfrutar de este foro tan cojonudo. Muchas gracias Alfred, y buen seguimiento de lo que se avecina esté finde para todos.

    Enviado desde mi C5303 mediante Tapatalk

  • Bon dia a tothom desde l'escola a Campredó (Baix Ebre).

    Les dades d'avuí a les 11:00 són:

    Temperatura: 10.5 graus tot i que a les 8:45 erem a 3 graus
    Pressió de 1008 milibars però amb núvols alts.
    Humitat del 80%
    Ni ha plogut a les últimes 24 hores ni fa vent tot i que el penell marca Migjorn

    Solució a l'enigma.

    La pressió atmosfèrica. L'aire pessa i aquest pes fa que l'aigua no caigui a l'igual que l'aire també està damunt del paper de diari i per això la força a vèncer al ser tan gran fa que el regle es trenqui.

    Aquí teniu una foto del nostre baròmetre (funciona molt bé amb temperatura ambient de 21 graus)


    1410.jpg

  • Bon dia amics,

    Us informem que a les 11:30h procedirem al tancament temporal del forum per fer trasllat a nou Servidor i poder aixi millorar velocitat i rendiment del forum.

    Al lllarg del dia d'avui i demà us anirà funcionant novament el forum. No us passarà a tots al mateix temps ja que la propagació per la xarxa es desigual.

    Confiem però que la majoria ja tindreu el forum novament actiu al llarg d'aquesta mateixa tarda.

    Salutacions

    [color=#ff0000]NOTA: PELS QUE ESTEU A CASA PODEU AGILITZAR LA REACTIVACIÓ DEL FORUM A PARTIR DE LES 14H APAGANT EL VOSTRE ROUTER DURANT 10 MIN APROX. I DESPRES TORNANT-LO A ENGEGAR.[/color]

  • Buenas tardes desde Calella de P, temperatura actual 13.9ºc, 68% humedad, dirección del viento garbí flojo 7 km/h y el cielo despejado. Voy a probar si funciona bien el nuevo servidor.
    p.d. Por lo que veo funciona muy bien :P :P :P

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona Tarda Familia,

    Despres d'un mati i migdia intens us presento el Forum d'en Pico en el nou Servidor.

    Alguns encara no podrán accedir donat que la propagació será paulatina al llarg de les properes hores.

    Espero i desitjo que ara això vagi mes fluit i sense problemes per poder avisar a en Sant Pere que prepari les nevades !

    No ha nevat fins ara per que no teniem aquest forum en condicions :)

    Salutacions

  • Molt bona tarda des de Malgrat de Mar:

    Vinga vaaaaa que arriba el cap de setmana i sembla que les coses pinten bé!! Desde sobretot migdia pluges entrant pe l'Oest i perl Sud per abraçar força comarques al llarg de la tarda i nit de dissabte i matinada i primeres hores del matí de diumenge. Temperatures frenades arreu.

    Moltíssima Salut, sort i molt bon seguiment a tothom... i a gaudir-ho!!

    Eneko, Sarai i Joan

  • Hola, bona tarda desde Southampton, Hampshire.
    Aqui seguimos en la misma dinamica, lluvia, lluvia y mas lluvia, creo que esta situacion que estamos viviendo en la Islas Britanicas se podria calificar casi de extraordinaria, los campos no pueden absorver mas agua, anoche tuvimos algunas precipitaciones que en algun momento fueron realmente intensas.
    Gran parte de los campos estan completamente anegados y las carreteras que no estan asfaltadas son totalmente intransitables, como en el New Forest - es una reserva natural que esta entre Southampton y Bournemouth-

    Temperatura actual: 7.2C
    Temperatura minima: 5.5C
    Temperatura maxima: 8.2C
    Presion: 989.8mb subiendo 0.5mb/hr
    Humedad: 94%
    Viento: SW 5km/hr, racha maxima de 32km/hr
    Cielo completamente cubierto
    Base de las nubes: 200mtrs, lloviendo ligeramente
    Precipitacion desde las 00:00hrs 15.3mm, desde el 1 de enero: 198.8mm
    Dew point:6.3C
    Que paseis una buena tarde

  • Bona tarda, això ja funciona, ja pot nevar i fer fred! :) :P Gràcies als que heu estat treballant per a que el fòrum funcioni millor, jo noto que va més ràpid :)

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Por cierto, muchas gracias Alfred por el programa de ayer, pero sobre todo por la primera parte, los cuadros son sencillamente MARAVILLOSOS!! en alguno me he quedado extasiado como el de la puesta de sol de Albert Bierstadt.
    Moltes gracies! :)

  • [size=18]PRONÒSTIC DISSABTE 18 de gener[/size] de 2014,

    Jornada marcada pels núvols, que seran abundants, i els xàfecs. Sota la influència d'una àrea de baies pressions (inferiors als 1000 hPa arreu) i amb una circulació atmosfèrica general de garbí, esperem aquesta primera jornada del cap de setmana un temps insegur amb nuvolades i xàfecs a bona part del país. D'entre febles, i puntualment moderats. Al llarg del matí /migdia les precipitacions es donaran, especialment, cap a les comarques de Lleida, Tarragona i litoral de Barcelona. Cap a tocar de l'Ebre, Costa Daurada, sud de Lleida no es descarta fins i tot alguna tempesta. Amb el pas de les hores les precipitacions aniran viatjant cap a punts de la Catalunya central i nord del país. Precipitacions que podran deixar d'entre 1 i fins a més de 20/25 litres per metre quadrat. De distribució molt irregular. Les precipitacions, al llarg de la tarda, arribaran també cap a punts del nord-est del país.

    DISSABTE18-1a.jpg

    DISSABTE18-1c.jpg

    DISSABTE18-1b.jpg

    DISSABTE18-1d.jpg

    Vents febles a puntualment moderats amb el predomini de la component sud i sud-oest,

    Les temperatures amb una lleugera tendència a la baia, amb màximes que es mouran al voltant dels 6 i fins als 12/13ºC.

  • Bona tarda.

    Dia radiant avui, sol, temperatura alta, absència de vent, sembla que tot el contrari del que tindrem demà. Ara mateix tenim 9°C (11°C de màxima) i la pressió amb tendència a baixar, 1000 hPa.

    Ara va de conya el forum, felicitats i gràcies a tots els que hi heu estat treballant per fer-ho possible, ara per que passi una autèntica prova de foc només ens cal una situació de fred i nevades generals, esperem que no trigui massa en arribar.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Bona tarda des de Bergen

    Temperatura actual de +2,8ºC i cel tapat.

    Els dos cm's que van caure a principis de setmana encara aguanten.

    Posta de Sol, fa una hora.

    P1090491.jpg

    Bergen - a la costa oest de Noruega, 2º ciutat del país i capital de la provincia d'Hordaland. Port d'entrada al Regne dels Fiords.

  • bona tarda, per fin em puc conectar, temperatura actual 11,7 º i cel sere.
    ahora me toca ponerme al día

    pd- felicitar al alfred por el programa de ayer y agradecer a meteosantasuna por el esfuerzo hecho,
    e cerrado el ruter un ratito y ahora esta va mas rapido que una siberiana.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.