Bones...
Us veig atots revolucionats!!!! Ja està be... a veure si ara sí... Jo estic amb un ull posat a la crisi sísmica, i l'altre amb la calor.... més de 32º avui a Sabadell....ara 27º..... estem a 1 d'ctubre... no serà massa??? suposo que baixarà----però mare de deu quina calda!!
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2013
-
-
He dit i crec..que quant coincidim TOTS..en un bon temporal de pluges..anirem tots a l,hora!..
Avui ja dubto!..potser seré el primer!..
Salut!..jo hi creia..però massa al noord!
Enfi..no em titlleu de negatiu.. -
Dons a Badalona hem tingut una minima de 18,2ºC i una maxima de 29,2ºC,temperatura actual 26,2ºC.
Tela marinera la que ens esta cayent amb el ponent o garbi del nasos
.Menys mal que ja tenim a la vista uns canvis que semblan potents i ens fara oblidar aquestes calorades tardanes.
Bon seguiment.
-
-
Dons a Badalona hem tingut una minima de 18,2ºC i una maxima de 29,2ºC,temperatura actual 26,2ºC.
Tela marinera la que ens esta cayent amb el ponent o garbi del nasos
.Menys mal que ja tenim a la vista uns canvis que semblan potents i ens fara oblidar aquestes calorades tardanes.
Bon seguiment.
La calor es i no es el problema!..es que plogui!..però noi!..de moment.uf! -
De moment, al clot, 27.1 i un 53% d'humitat...tot esperant el canvi que s'apropa. Us adjunto el resum segons la meva pce-fws20 del més de passat.
Summary for septiembre 2013
Temperature (°C):
Mean (1 minute) 23,6
Mean (min+max) 24,0
Mean Minimum 19,6
Mean Maximum 28,3
Minimum 16,2 day 11
Maximum 31,1 day 14
Highest Minimum 21,8 day 02
Lowest Maximum 23,2 day 16
Air frosts 0Rainfall (mm):
Total for month 20,4
Wettest day 8,4 day 07
High rain rate 28,8 day 07
Rain days 8Wind (km/h):
Highest Gust 37,8 day 08
Average Speed 5,4
Wind Run 2225,9 km
Gale days 0Pressure (hPa):
Maximum 1027,2 day 03
Minimum 1010,8 day 30Days with snow falling 0
Days with snow lying at 0900 0Total hours of sunshine 0,0
-
La calor es i no es el problema!..es que plogui!..però noi!..de moment.uf!Dons is Davids,paciencia,aviam si es confirment els canvis per Dijous i Divendres i disfrutem tots.
Bona nit i fins dema. -
-
Lo millor de tota aquesta situació és que dijous al vespre, previ del Mestre :woohoo:
De moment cel ras... avui algun model ha patinat... :blush:
Bon seguiment!
pues si, y yo tambien un poco jeje.
-
Dons is Davids,paciencia,aviam si es confirment els canvis per Dijous i Divendres i disfrutem tots.
Bona nit i fins dema.ç
Si repeixo el meteix!..tots d,acord!..no pas ara!
-
Hola des de Portugalete. 24ºC
Les acaballes del dia ens ha deixat imatges com aquesta per aqui:
2_2013-10-01.jpg
1_2013-10-01-2.jpgDeixo dades de temperatures de setembre a Euskadi, segons Euskalmet setembre ha sigut 1 grau superior a la mitja, pel que fa a precipitació ha sigut molt irregular,uns llocs moltíssim i altres molt més sec, com per exemple el sud de Guipúscoa i centre i sud d'Alaba.
Com bé dieu, molts dels models coincideixen en acumulacions maques d'aigua a moltes zones de Catalunya, tot i faltar un parell de dies molts models van de la mà. Jo crec que de retruc podem tenir coses maques per Euskadi a partir del cap de setmana també.
Bon seguiment
-
-
Avui un altre dia de ple estiu i gran xafogor: mín de 17,4C i màx de 28,8C ... Sovint ni a ple estiu arribem a aquestes temperatures!
-
Bona nit!
Quina caloradaa!! 27ºC a Gràcia ara mateix i són les 9 del vespre... La màxima s'ha enfilat fins els 28,9ºC, teeeeela! avui te pinta que caurà la NOVENA NIT TROPICAL, vaig fent recompte XD!
Paciència que ja queda poc per començar a gaudir (més o menys) però tots gaudirem més que ara.
Ara mateix:
26,9ºC
52%
1007,6 hPa.
0,0mm.
5,8 km/h deuminutals del SW.Bon seguiment!!
-
He dit i crec..que quant coincidim TOTS..en un bon temporal de pluges..anirem tots a l,hora!..
Avui ja dubto!..potser seré el primer!..
Salut!..jo hi creia..però massa al noord!
Enfi..no em titlleu de negatiu..[color=#880088]completament d'acord amb tu, porto ja 2 dies dient q pluges si, q generals doncs casi q també. .......però sense grans aiguats ni tempestes. ......vamos res del altre món. ......l'únic lloc on si q hi veig possibilitats (que no vol dir q ho tingui massa clar) es al Pirineu oriental i extrem nord del alt Empordà, q podria ser q divendres vespre-nit puguin agafar alguna coseta del q caurà al golf de lleó. ...q allà si q arreplegaran amb ganes.
També s'ha de dir q encara queden moltes hores (cada vegada menys) i pot passar de tot. ....no em tanco en banda de q pugues caure algun patac fort d'aigua. ......però la meva impressió i opinió és q no arribarem aquest extrem.
Aigua si......però regada normaleta....q també ens aniria bé. ...XD no fa falta que caiguin 100 litres!!!!!!!! :lol:
Bon seguiment[/color] -
-
Bona nit! Calor per ser Octubre, a veure que pasa a partir de dijous...
57 litres van caure el mes passat, això si tots concentrats a una interesant primera quinzena... -
Impresionants les diferències a 60 hores vista entre els 2 grans models, extraordinari l'europeu, algú pot fer una anàlisi de les diferències.
Europe_msl_72_2013-10-01.gifgfs-2-78.png
-
hola i molt bona nit a tothom desde Sant Boi:
temp....25.8ºC.
Ahora mismo estamos ante un cambio de situación que yo creo que no terminaría de cuajar bien hasta el próximo Domingo, donde creo que los centros de acción determinaran lentamente la nueva y duradera situación que nos va a tocar vivir en el levante Mediterráneo. Difícil de precisar cuál sería la zona más favorecida por las precis. o la más afectada. Pero bajo mi humilde punto de vista -claro está, basándome siempre en los hormigueros como ya sabéis- de igual manera, yo particularmente veo que la cosa promete. (Nunca se puede asegurar nada a ciencia cierta).
Meteo-indicadores:
...es muy curioso, pero, de esta nueva situación meteorológica veo que voy a aprender mogollón de cosas.
Me explico; ya comenté aquí en días atrás, de que tendríamos según mi criterio unos días de situación del sur, sur-oeste casi hasta los días 7,8 de este mes. Si relaciono lo que yo veía para entonces en muchos hormigueros de los normales, con la situación que yo os comentaba que veía para esos días, recuerdo que decía de que no entendía muy bien el porqué de tantas brancas sobre la arena del exterior de los hormigueros apuntando siempre hacia el sur fundamentalmente.
Pues bien; estoy dándome cuenta, de que estos hormigueros están anunciando en su proceder, dos situaciones que van inter-relacionadas entre sí al cambio de tiempo que van a provocar una vez esté bien configurada lo que yo a nivel particular llevo bautizado "la extraordinaria situación persistente de levante para los días 10 al 15 de este mes. Aunque aun quede todo un mundo para entonces...
No vi en su momento, o mejor dicho, no supe apreciar al observarlos, de que si en sus aspectos para mi manera de ver, marcaban una situación de posibles granizadas a juzgar por cómo los veía, de lo que no me di cuenta o no tuve en cuenta, fue de las incursiones de aire frio en las capas altas de la atmosfera para alimentar dicha situación. Lo digo ahora porque entre ayer y hoy llevo divisando las típicas nubes lenticulares que te anuncian estas entradas de aire frio por las capas altas de la atmosfera a 3 días vista. que sirven para alimentar posibles formaciones de borrascas, danas, gotas frías..., no sé como expresar esto ahora, pero creo al deducir, que los hormigueros le han dado más relevancia a la levantada que a la entrada del aire frio que la alimenta, por el hecho de ser más marcada la situación de vientos de levante en superficie. Quizás... solo quizás, las capas de estos hormigueros sea lo que indican del posible reinante aire frio en las capas altas de la atmósfera.
bona nit a tothom i molt bon seguiment.
-
-
És al.lucinant, flipant... No ho se, no em queden altres paraules per descriure-ho jaja...
Això sembla l'antitesi d'una nevada tipus 8/3/2010 a 1 d'Abril. Realment, així recordant amb el "coco" no recordo gaires dies, per no dir un parell, en tenir 27ºC en tot l'estiu a aquestes hores... i som a 1 d'Octubre. D'això també se'n pot treure el seu suc, s'ha d'exprmir tota la méteo. Impressionant el clima mediterrani, el món al reves.
Bon seguiment.
-
Jejeje. Aquesta situació pinta ben maca :P, pero encara queden molts dies.. i l'experiència m'ha ensenyat a no fiar-me de mapes més enllà de 2 dies :oops: , això si, ara mateix uns mapes... :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Bon seguiment!
Aquest comentari l'he escrit al forum aquest matí... I tenia bastanta raó..
, de totes maneres, continuo pensant el mateix, encara queden bastantes hores i per tant encara poden haver canvis... 
He de dir una cosa a favor de veure més aigua:
graphe_ens3.gif
Ha sortit la menys generosa...
Bon seguiment! -
No patiu, que divendres espetagarà fort!! I a part del que pugui venir després, durant el cap de setmana i la setmana vinent, respirarem aire fresc

Avui tela!! 28.5ºC de màxima per culpa d'aquest ponent fastigós :sick:
Ara mateix vent en calma i 21ºC respirables però n'hauriem de tenir 6 o 7 menys.
-
-
Una de les poques coses bones (potser única) que té aquest ponent: les postes de sol d'aquests dies!
La d'avui, una mica maquejada amb el marc de l'instagram...
[Imagen bloqueada: https://distilleryimage11.s3.amazonaws.com/76bca7282ac011e380a722000a9e28dc_8.jpg]
-
Bona nit des d'Almoster.
Podria resumir el dia, amb dues paraules: plenament estiuenc. I és que la temperatura mínima ha estat tropical, no ha baixat més enllà dels 21.4ºC, i la màxima, a causa del vent aponentat, s'ha diaparat fins els 29.0ºC; hem de tenir en compte que estem a 1 d'octubre. Actualment tenim 25.3ºC, amb una humitat del 57%. La xafogor es fa notar.Altres dades:
Pressió: 1008,5 hPa
Vent (mitjana deuminutal): encalmat
Vent cop màxim: 32 km/h
Pluja: 0,0 mm
Observatori Almoster - PicaranyAquesta foto és d'avui a primera hora del matí, al moment de la sortida de sol, amb el cel rojent. Des d'Almoster.
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/Y67t.jpg]
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!