Bona tarda
Avui...amb la máxima mes alta del present estiu : 36.7ºC , totalment normal per les dates...increíble el Juliol que està tenint Part d'Andalusia...mes frescos que al nord d'Europa ! hi ha alhgun precedent ??
Bona tarda
Avui...amb la máxima mes alta del present estiu : 36.7ºC , totalment normal per les dates...increíble el Juliol que està tenint Part d'Andalusia...mes frescos que al nord d'Europa ! hi ha alhgun precedent ??
Bona nit.
Temps canicular amb una màxima de 37,8 graus, la més alta de l´any i absència de núvols. La mínima ha estat de 18,8 graus.
Ara tenim 29,8 graus.
Bona nit! Jornada de ple estiu per si algu tenia dubtes, la calor no falla encara que aquest any sigui al Nord...
Máxima anual 33,7, minima 17,4. Humitat baixa que ajudara a tindre una mica decent. A Centelles les minimes tropicals apareixen amb restes de tempestes del Pirineu amb ambient mes carregat d’humitat.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Bona nit !
Dades sctuals
Tempe: 28º C
46% hr.
1009 hPa
vent en calma
Dades extremes
Tempe màxima: 33,4º C (màxima del que portem d'estiu )
Tempe mínima: 21º C
Humitat màxima: 57%
Humitat mínima: 19%
Ràfega màxima de vent: 29,5 km/h. de SUD a les 17.21 h.
Bona nit companys avui el dia mes calid al Carmel amb 34,4 ℃ i 25,7 ℃, per cert que soc dels que no tinc aire acondicionat i encara no he mort, je je, de vegades ho puc trobar a faltar no cal dir-ho, com a contrapartida tinc una tolerancia al calor raonable malgrat no magradi gens, paseu bona nit!!
Enviado desde mi HTC Desire 820 mediante Tapatalk
Bona nit,
Aquest divendres pic de calor a Catalunya, valors màxims que tornaran a enfilar-se de valent, cap el litoral la marinada pot ser més efectiva i frenar un xic els termòmetres, tot dependrà de les humitats ambientals.
El vent de component sud s'endinsarà cap en zones interiors arribant ben rescalfat, fruit de les elevades temperatures es gestarà una baixa tèrmica cap a l'Aragó i pot afavorir a la tarda vent del sud, amb cops de 40-50kmh cap a la plana lleidatana i garbí moderat a la costa brava.
El mapa previst per divendres el migdia del Geopotencial a 500hpa i temperatures a 850hpa, ens mostra com la flamarada càlida s'extén desde el continent africà, passant per la vessant mediterrànea peninsular i arribant fins a França-Bèlgica-Holanda, calorada ben intensa la que s'espera en totes les zones.
Valors de 20ºC a 24ºc a 850hpa afectant la vertical de Catalunya.
ect.png
Amb aquest panorama les temperatures novament es situaran per sobre de les normals per l'època.
ECMWF.-Anomalies tèrmiques per les 14:00h, clarament positives cap el NE peninsular i en especial a Catalunya, per contra seran inferiors a les habituals a la vessant atlàntica.
ecmwf_2018-07-27.png
Veurem fins on arriben les màximes :unsure:
Doncs la mateixa dignitat que quan vosaltres teniu valors extrems a l'hivern :unsure: . Tampoc cal fer un gra massa....moltes generacions previes van viure, amb dignitat, sense aires condicionats i ningú es va morir.
Ostres Carles, aquí he de discrepar... A l'estiu hi ha molta gent gran, ja malalta que ho passa molt malament, i en casos extrems amb gran mortandat. Tampoc hem d'oblidar que el ciment de les ciutats malauradament ens ha fet pujar força les mínimes, també a l'estiu. És el que hi ha, això està clar, però també tinc clar que molts de nosaltres en fugim sempre que podem...Alguns a Asturies, d'altres a la Vall d'Arán i d'altres al Pirineu Aragonès
Hem quedo amb el que deia ahir el César desde Palazuelos, que prefereix l'estiu d'allà, tot i ser més tòrrid que no pas l'humit de Barcelona.... No és un estiu fàcil el nostre... el vivim i ja està...
Per cert, Màxima de 34,2ºC. Ara 24,7ºC i 49%
Bon seguiment!
Bon dia
Temperaturare 21.0 graus
Humitat de 59%
Pressio de 1010 hPa
Precipitacio 0.0mm.
Vent 2.5 km/h
Bon dia desde La Marina en Zona Franca, cielo despejado y viento en calma con veleta señalando oeste.
Temperatura 24.6ºC
Humedad 61%
Punto de Rocío 16.6ºC
Temperatura de xafogor 29ºC
Presión 1010.8 hPa
Este fin de semana hago un viaje "relámpago" al pueblo (Riopar ,Albacete) tengo curiosidad por ver como llevan el verano por allí, después de un invierno y primavera lluviosos. No es estraño alcanzar los
800/900 litros anuales.
Passeu un bon divendres!!
Bon dia des de Sabadell
Temperatura 21,8ºC
Humitat 67%
Pressió 1010,8 hPa
Cel serè
Bon seguiment
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 21º
Humitat 74%
Pressió 1011.1hPa
Cel serè.
Bon seguiment.
bon día des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó, 24,5 graus i cel serè.
Bon dia des de Mollet del Vallès.
Temperatura 21.4º, (semblant a la d'ahir a aquesta hora).
Humitat 65%.
Pressió 1011 hPa
Bon dia des de Palamós platja.
Temperatura mínima de 23.1ºC. Ara ja tenim 24ºC amb 63% d'humitat, cel mig ennuvolat al nord i vent en calma.
Avui fa pinta que tornarà apretar de valent... :whistle:
Bon seguiment!
Bon dia des de Palazuelos, encara intrigat pels moviments que comentava ahir l'Alfred, jo als models els moviments que veig son cap a més calor, ara, ja sabeu que soc un sapastre amb les previsions! :silly:
Ens hem llevat amb el cel seré amb alguns núvols decoratius i una mínima de 13,3ºC. La temperatura es va enfilant ràpidament i ja tenim les següents dades:
18,6ºC
57% d'humitat
vent de SE 1 km/h
1011 hPa.
Us poso unes fotos de fa una estona a la rodalia del poble.
IMG_20180727_082247.jpg
IMG_20180727_082311.jpg
IMG_20180727_082635.jpg
Molta sort i bon seguiment!
Bon dia
Avui amb la primera mínima tropical de l'any : 20.6ºC..algunes d'aquestes nits son ben normals en aquestes dates...es veu que durant la nit,el cel ha estat bastant tapat,inclús amb alguna precipitació dèbil cap al Segrià,això haurà contribuït a mantenir la temp. alta...sembla que avui podriem tenir el màxim de calor,doncs tindrem que aguantar i ja està ! el cos aguanta molt be els extrems si hi ha bona salut !! algú va sentir ahir a TV3 pel matí,l'entrevista a un famós cardiòleg ? sàvies paraules...la millor prevenció per les emfermetats cardiovasculars (extensibles a tot) : cuidar la salut des de ben jove,i entre altres consells un primordial : practicar regularment exercici físic i meditació.
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 26,3ºC
Humitat: 46%
Vent: En calma.
Temperatura de xafogor: 29,5ºC
Punt de rosada: 13,8ºC
Pressió: 1010 hPa
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: 24,1ºC :dry: (07:43h)
Bon seguiment!
Bon dia a tothom. Ahir vàrem fer la màxima de l´any amb 33,9º. Avui ., la mínima ha estat de 16,7º i la HRA del 83%. Ara , la temperatura és de 22,5º i cel està mig tapat amb alguns estratocúmuls i la HRA és del 68%. Passeu un bon divendres ![]()
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!