[color=#ffffff].[/color]
[size=24]INSTRUCCIONS PER PUBLICAR LA PREDICCIÓ[/size]
[color=#ffffff].[/color]
[size=18]Del 28/29 abril fins al 2/3 juny[/size]
[color=#ffffff].[/color]
[color=#ffffff].[/color]
Cada setmana, de DILLUNS a DIVENDRES fins les 23:59h es podrà publciar la predicció fent click a [color=#0000ff]PUBLICAR LA PREDICCIÓ[/color]
L'enllaç us portarà a un formulari on s'anirà demanant introduir les dades previstes per les diferents estacions meteorològiques que formen part del concurs. Sempre són les mateixes.
[color=#ff0000]Important indicar a l'inici del formulari el nom d'usuari del fòrum i el número de participant assignat. [/color]
En tot moment es podrà consultar la classificació global seguint l'enllaç: [color=#0000ff]CLASSIFICACIÓ GLOBAL[/color]
[color=#bb0044]**Es pot contestar el formulari tantes vegades com es vulgui, però únicament es tindrà en compte la darrera resposta efectuada abans de divendres a les 23:59h.
**Tant la precipitació com la temperatura s'ha d'expressar en format decimal utilitzant punt (.)
**No s'han de possar les unitats a les respostes. La temperatura serà en ºC, la velocitat del vent en km/h i la precipitació en mm
**La predicció de vent ha de ser amb precisió de 5 km/h, la temperatura 0.1ºC i la precipitació 0.2mm
**A la predicció del vent, el valor introduït representarà el rang dels següents 5km/h. És a dir, 15km/h significa el rang de 15-20km/h.
**Si una setmana no realitzeu la predicció, la puntuació que s'aconseguirà serà de 0 punts però podreu continuar participant al concurs en posteriors setmanes.
**El primer cap de setmana de predicció serà el 28/29 d'abril i el darrer el 2/3 juny
[/color]
Encara sou a temps per participar del concurs enviant-me un missatge privat a través del fòrum.
[size=18]Bona sort!! [/size]