Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 3º
Humitat 91%
Pressió 1028.1hPa
Cel serè , al poble el cotxe m'ha marcat -1º , a Vall d'Hebrón semblava que hagués plogut i l'aigua de sobre els cotxes estava gelada.
Bon seguiment.
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 3º
Humitat 91%
Pressió 1028.1hPa
Cel serè , al poble el cotxe m'ha marcat -1º , a Vall d'Hebrón semblava que hagués plogut i l'aigua de sobre els cotxes estava gelada.
Bon seguiment.
Bon dia!
Temperatura: -1ºC
Humitat: 92%
Pressió: 1031 hPa
Vent: calma
Estat del cel: serè
20171219_092220.jpg
Bon dia.
A Belianes tenim el cel completament seré i una temperatura de -0,7ºC que de moment també és la mínima, una pressió de 1026 hPa i vent en calma.
Bon seguiment.
GFS como no siempre poniendo el peor esemble como salida principal, pero no hay que alarmarse, los esembles muestran cosas muy distintas a lo que a salido en la salida principal (El peor de los esembles), en la próxima salida volverá a cambiar y más estando a tantísimas horas.
Pues el de la actualización de esta mañana da Pavor ! habrá hecho lo mismo ?
Saludos Feliz Martes !
Bon dia des d'Olot
Tempertura actual [color=#0000ff]-3.2º[/color]
Ahir va caure Aiguaneu una estona a la tarda i al vespre va fer una ruixada i amb les temperatures d'avui ha quedat tot glaçat com pistes de gel.
Salut
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 6,8ºC con 83% de humedad, viento del ENE a 6 km/h y 1026,9 Hpa con 23 W/m2, mínima de 5,9ºC, fresco.
Pues el de la actualización de esta mañana da Pavor ! habrá hecho lo mismo ?
Saludos Feliz Martes !
Ni punto de comparación con la anterior, aquí vuelven a cambiar las cosas a corto plazo, no mires a más de 300 h.
Bon día companys amb una mínima de -0´9ºC
M´agradaria puntualitzar varies questions. Companys si teniu estacions i mitjanes no es tan dificil consultar dades i veure com esta essent aquest hivern al marge de les preferencies personals. De moment esta essent decepcionadament molt sec; si consulteu les dades de les diferents estacions ho veureu que tret al Pirineu on ha nevat (i possiblement tampoc en la mitjana) a la resta ha plogut molt poc o gens; sembla mentida pero pel Decembre si consulteu els vostres promitjos tambè hi plou. Quan a temperatures de moment es comporta bastante be amb desviacions en general negatives (si consulteu dades); aixi que de moment molt sec i fred.
Tampoc es tan dificil, fora de les vostres discusions, veure cap on es mes probable que aniran els trets; tot plegat sembla que a partir de Nadals pujaran les temperatures amb component de ponent, sud i noroestos dominants, i amb neteja de fred Europeu; tambe es facil veure que ploura poc o no ho fara tret al Pirineu. Tot plegat sembla que el primer mes d´hivern acavara sense cap fredurada forta de les maques, amb tempes normals (les ponentades, suroestos i Nw compensaran el fred fins ara) i molt sec. Aixo sembla el mes probable que passi però deixant una escletja a que puguin camviar els models tot i que es poc probable.
Decembre doncs ja saveu que podeu fer amb ell (tret alguna sorpresa); però de finiquitar l´hivern......res de res companys que queda el millor ![]()
Per decomptat que aqui tambe intervenen gustos i preferencies personals completament respectables; però en general sec, de moment fred, i mes calid despres sense cap entrada freda de les bones.
Bon seguiment
Molt bon dia!!
T: 0,3º Min: -1,1º
H: 94%
P: 1034,1 hpa
Precipitació d'ahir: 0,8 l/m2
Nit ja serena i cel clar. Bona glaçada per l'alata humitat després de les precipitacions minses d'ahir. Per devant tenim nits ben fredes perque tindrem molt poc vent i aquí aixó es sinónim en aquesta época de glaçades contundents. Ahir vaig poder fer una bona passejada a peu i es extrany veure com hi ha arbres que pateixen l'alarmant falta d'aigua al nostre departament. Tantdebó tinguem aviat precipitacions importants.
Molt bon dimarts a tothom!!!
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 10.1ºc, mínima 6ºc, 77% humedad, 1031 hpa, viento de gregal 20 km/h y despejado. Ayer llovió 6 litros. Buen seguimiento.
Bon dia
Seguim amb el mateix temps,glaçades diaries amb humitat elevada,sort en hi ha !...a falta de pluja,aqui portem uns 7 litres aquest Desembre,mes o menys lo normal,molts Desembres s'arriba a aquesta quantitat amb boires pixaneres i ni una gota de pluja,com l'any passat,però molt beneficioses,aquest any,el paisatge és totalment desconegut per aquesta època,on tot hauria de ser ben verd, el fred i la relativa poca humitat dels ultims 20/30 dies no dona tregua...bé,una mica si,amb els 3.5 litres caiguts la setmana passada,han reverdit una mica,però el fred no dona tregua...algun pages ja alerta que alguns camps de blat,no aguantaràn i s'hauràn de tornar a sembrar.,imatges d'aquest matí
IMG_6404.JPG
entre Guissona i Tarroja,mirant al sud-sud-oest
la mínima ha rondat els -4ºC
IMG_6409.JPG
IMG_6414.JPG
com ones de glaç,les marques dels tractors jugen a donar imatges irreals
Bon dia desde la Creu alta ![]()
Dades Actuals:
5ºc
1030mb
70%
430 anuals
Per cert;
¿Algú sap on para el forero què pronostica el temps a llarg plaç per les formigues?
El trobo molt a faltar les seves interesantisimes aportacions,la veritat :dry:
Bon día desde Badalona,hoy una mínima de 4.6ºC, actualmente cielo totalmente despejado y subiendo la temperatura a 10ºC.
Bon dia des de Palamós. Mínima de 8°, ara mateix 11° amb cel blau elèctric i vent de gregal. Sensació de fred.
Bon dia des de Castellví de la Marca !
Ara mateix : 7,6°c
T.mínima : 0,1°c
Pressió atmosfèrica 1031 hPa
Vent en calma
Húmitat : 67%
Cel serè
Apa sigueu feliços i bon seguiment !
Enviat des del meu ALE-L21 usant Tapatalk
Buen aspecto en Megeve (Alpes) ahora mismo para un bañito...
mega_megeve_palais-des-sports.jpg
BON DIA DESDE PALMA
Nubosidad variable con 14 grados y viento NE. Finalmente apenas ha llovido unas decimas en la ciudad. 15 litros en Lluc, 12 en Banyalbufar y Son Servera han sido los maximos registros.
BON SEGUIMENT
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 7,8º, maxima 10,2º, cel variable i vent fluix/moderat del NE. Durant la matinada ha bufat ambm es força.
La pressiò alla dalt, 1030 hPa.
Ahir van caure 3mm.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!