Re:PUNT DE TROBADA - Meteofòrum

  • Ignasi la idea sortir tots plegats des d'un o diferents punts per omplir cotxes basicament!

    Darth portaria el meu nen pero encara no tinc jeje, de totes formes a l'altre trobada ja va venir, es part de la meteofamilia jeje

  • Per mi sería un honor anar-hi, per conèixer al Tramontana, i el poble, però la dona treballa, i m'haig de quedar amb la nena.....si hi anessin més nens....però es complicat anar a una trobada d'aquests tipus amb una nena de 4 anys....
    Gràcies!!

    Hola company,no et preocupis,la meva dona i el meu fill tambe vindran,segur que ens ho pasarem pipa i aixis ens coneixarem que no he tingut el gust.
    Salutacions, Joan.

  • Si han de venir nens, llavors probablement si que m'apuntaría a la quedada....i a part tindria espai al cotxe........
    M'imagino que vindrà força gent dels que no van venir a Collbató...
    Gràcies!

    Estació: Oregon WMR300

    I've run every red light on memory lane
    I've seen desperation explode into flames
    And I don't want to see it again.

  • Hola companys qui es vulgui apunta a la trobada del dia 22 de decembre, es pot apuntar en aquest apartat, tenim previst sortir sobre las 8 del mati del port olimpic entre les torres Mapfre i el Hotel las Arts, per diriginsa a calella de palafrugell a coneixa el gran nostre company TRAMONTANA.
    El tema es el seguent pasarem el dia a calella i anirem a dinar a un bar-restaurant, qui vulgui.

    [color=#0000ff]PLAT CONVINAT [color=#000000]el cost es de 11 euros aproximadament-[color=#ff0000]

    QUI VULGUI ENTREPANS tambe pot demanar amb temps per fer reserva.

    [color=#000000]GRACIES.

    ALBERT.[color=#00ff00] :P :P [/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]

  • Jo m'apunto al plat combinat.Si algu d'aprop de Granollers anira a la trobada i no te mitja de transport que m'ho digui donç puc portar a 4 persones i puc portar-los tant primer cap a Barcelona com despres cap a Calella i tornar-los a casa sense cap problema tot el contrari,encantat!. :)

    Girona.

  • Gracies Familia paso relacio el que voleu.

    [color=#0000ff]PLAT CONBINAT.
    Albert
    Tempspiera
    Davids Pare

    [color=#ff0000]ENTREPANS.
    Raul llagosta
    Familia ANTICICLO dona,fill i pare.
    Davids Fill.[/color][/color]

  • hasta que dia hay de tiempo para apuntarse, yo iria con mi señora, llevo 40 años sin separarme de ella
    comprendéis, me gustaría saber si irían algunas mujeres de los del fórum.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Hola!!

    Jo també m'apunto!! :cheer: Jo ja us veuré directament a Calella, ja sabeu que jo visc força a prop. En quan al dinar, prefereixo entrepans.

    Abraçada!


    No prefereixes quedar a bcn i anem tots junts jejejejejjje :evil: :evil:

    Jo encara no se que faré... Si anés agafaria entrepà... si em voleu posar a la llista, em fiqueu un * :P

  • Doncs a mí em faria molta il·lusió tornar a veure el company Tramontana,hi aniría amb la meva dona i el petit de la colla,però no puc per que aquell cap de setmana el treballo sencer.Si de cas i si déu vol,ja ens veurem el pròxim estiu,ja os desitjo d'avançada que os ho passeu molt bé amb la seva companya,és una gran persona,i estic ben segur que per ell serà el millor regal del Nadal.

  • Jo en principi tinc pensat anar-hi i em faria il·lusió però encara no sé si per aquelles dates si podré o no anar-hi. En qualsevol cas ho acabaré de confirmar si finalment podré anar o no.

  • Hola Familia,aixo fa molt bona pinta quants mes siguem millor,la meva famili ENTREPANS CALENTETS,encara veig que tots junts serem capaços de cantar nadales :P.

    Salutacions.
    Joan.

  • hasta que dia hay de tiempo para apuntarse, yo iria con mi señora, llevo 40 años sin separarme de ella
    comprendéis, me gustaría saber si irían algunas mujeres de los del fórum.

    Hola company si vols vindre seras benvingut al grup de trobadas, aixo si et demano que diguis si vols entrepa o plat combinat, aviam si al final t'animes i vens company, al TRAMONTANA li fara molta ilusio.

    ja diras company ok, ha el meu fill i la dona tambe venen, cap problema amb la dona.

    Gracies, una abraçada company.