P1010012.JPG
PROVES DELS USUARIS DEL FÒRUM
-
-
doarkgwtg
-
-
-
-
-
P9190766.JPG
-
-
joder.jpg
-
Provant el nou tapatalk...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
Bona tarda.Avui al migdia en Francesc Mauri ha parlat de l, extensió minima anual de la banquisa àrtica i que aquest 12 de Setembre vam tindre 5.100.000 kms2 molta mes superficie que el minim del record 3.489.000 kms2 del 2012 o sigui 1.611.000km2 mes al 2013 respecte al 2012, segons el glacioleg de la NASA Walmeier, diu que despres d, un minim record, el seguent any la recuperació es important i s, esperava major recuperació aquest estiu, pero si tenim en compte que al 2008 vam tindre un minim de 4.707.813 km2 i el minim del 2007, segon record desde que hi ha registres, va ser de,4.254.531kms2 , o sigui 453.282 kms2 mes d, extensió el 2008 respecte al 2007.Conclusió, aquesta recuperació d, aquest estiu 2013 es gairebe 4 vegades mes potent que la que van tindre al 2008, 453.282 x 4=1.813.128 kms2, a mi em sembla moltissim mes ara.
https://www.ijis.iarc.uaf.edu/seaice/extent/plot.csv
.Aquest 2013 es la sexta extensió minima mes baixa desde que hi han registres, encara que aquesta gràfica del servei meteorologic danes diu que ha sigut la septima extensió minima mes baixa dels ultims 9 anys per darrera del 2005/06 i ara comença a creixer a dia d, avui 25/9/2013 amb una verticalitat important
icecover_current-5_2013-09-25.png
https://www.accuweather.com/en/weather-blo…g-to-a/17939482
.Evidentment diu que l'home es el responsable d, aquest desgel, pero em crida l'atenció que aquest any hagi donat un salt de 7 anys en quan a extensió minima als registres, pero en canvi a d, altres latituds estem tenint als Pirineus i a d, altres indrets de Espanya, nevers i icebergs a estanys d, alta muntanya que no son normals a finals d, estiu.En aquest enllaç podem veure com està l, estany de forcat a 2450msnm a Andorra
https://albertruzafa.wordpress.com/2013/09/24/med…stanys-forcats/I tambe veure el comentari que va fer el Molina al temps vespre del dilluns dia 23, amb l'imatge d, aquest estany a finals d, estiu i que va dir que no es frequent veure icebergs en aquestes alçades de l, any, deixo un parell de captures del autor de les fotos.
https://www.tv3.cat/videos/4684411…spre---23092013
Estanyforcat2450mAndorra23septiembre2013b.png
Estanyforcat2450mAndorra23septiembre2013a.png
Tambe significatiu l, enllaç que va possar al seu twitter el Tomas Molina sobre la previssió dels rusos d, aquest hiver que diuen que podria ser el mes fred en 100 anys, encara que veuen un Octubre i Novembre normals i Desembre una mica mes càlid del normal.
-
-
Contenido externo www.youtube.comEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.
-
[media]https://https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lmWFYfKg1
-
-
-
-
DSCF1066.JPG
-
-
-
-
Contenido externo httpsEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.
-
-
-
Gracies!.Fins hi tot provo a penjar videos de youtube i ara tampoc em surten,em falta practicar

-
Gracies!.Fins hi tot provo a penjar videos de youtube i ara tampoc em surten,em falta practicar

de moment ja he fet el video de com pujar una imatge del meteociel que són les "rares"

Ara el posso...
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!