Bones!! A Carme se senten trons desde fa una estona i un parell han sigut potents! De moment 4 gotes, enim el cúmul a sobre :woohoo:
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2015
-
-
Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 20.6ºc, 88% humedad, 1016 hpa, viento de garbí y hasta hace poco estaba enteranyinat pero ahora se ha despejado, pero según el radar empiezan a salir nuvolades por el Bagés,l´Anoia,Ripollés y la Garrotxa. Buen seguimiento.
DarreraCAPPI_2015-05-31.png
-
Petites però amb energia:
image_2015-05-31.jpg -
-
Bonito día primaveral ,pero... tiene que llover ,las rieras del Montenegro (vall de fuirosos) están secas como en pleno agosto y esto no es bueno, no se si es sequía superficial o no ,pero esta el bosque entre seco, sucio,lleno de ramas y arboles caídos secos que da miedo, un autentico polvorín como no llueva, si vais al bosque tened cuidado y no fumes,
-
Montenegro perdón
-
Bona tarda des de Llavaneres,
Cel serè i fa força calor avui :woohoo: Ara mateix 23.3ºC i 69% HR. M'ho vaig passar molt bé a la trobada d'ahir. Felicitar al Benja (Temps Albatarrec) i ajudants per l'excel·lent organització de tot plegat: el menjar molt bo!
Mira que és culé el Benja, però ahir (almenys durant la trobada) estava més neguitós perquè sortís tot bé que per la final de Copa! L'any que ve ens tornem a veure a Albatàrrec! 
Un parell de fotos d'ahir a la trobada. Després en penjo alguna més. Què disfruteu de les tempestes els que en teniu alguna aprop! :woohoo:
DSC02058.JPG
P1280882.JPG
Bon seguiment!
-
-
MONTNEGRE!
-
Tempesta del ripolles vista des de Sant Celoni
uploadfromtaptalk1433080249910.jpg -
doncs si que tenen tempestes maques al pirineu/prepirineu, aqui re de re... gotes de suor poc més xD
radar31052015.png
-
-
Bona tarda!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 20,7ºC
Humitat: 76%
Vent: Fluix, S (10Km/h)
Punt de rosada: 14,4ºC
Pressió: 1017 hPa.
Temperatura mínima: 15,5ºC (06:59h)
Temperatura màxima: 21,3ºC (09:35h)
Estat del cel: Parcialment ennuvolat.Bon seguiment!
-
Bona tarda companys/es!
El divendres al vespre, quan vam pujar cap a la Pobla de Segur a l' alçada del meravellós balcó del Coll de Comiols, ens trobarem amb les tempestes que es produïen al Pirineu i captarem les llampegades i llamps. Aquí teniu la mostra gràfica d´aquests moments:
TempestaPortdeComiols0013.JPGTempestaPortdeComiols0043.JPG
Fa una estona ens ha caigut un feble ruixat a la Pobla de Segur, igual que divendres. Ahir no ho va fer -
Bona tarda a tothom!
Temperatura actual +19,8ºC
Aqui no espero cap ruixat, a no ser que hi hagi alguna sorpresa...
Bon seguiment!
-
-
Bona tarda.
Bones tempestes en algunes zones. De moment destaquen els 41,7 litres a Olot segons SMC. També 16 a Gurb, 21 a Prades, 11 a La Llacuna o 18 a La Quar.
Encara hi ha activitat:
rad_2015-05-31.png
-
Bona tarda
Deu nidó la tempesta que ens ha passat de refiló pel nord-oest de la comarca,aqui nomes 1.5 litres però en algun punt del nord haurà caigut molta mes ,inclus pedra,molts trons això si,aqui van algunes imatges
IMG_7001.JPG -
Bona tarda des de Llagostera.
Ara mateix:
20,3ºC (Mïn: 11,4ºC Màx: 24,7ºC).
60%
1017,3 hPa.
0,0 mm.
3,6 km/h deuminutals de SW.Bé, després d'uns dies d'inactivitat entre exàmens i poc moviment meteorològic, ja torno a estar per aqui! Almenya ja va fent alguna tempestota cap al interior de Catalunya, poc o molt ja reguem a alguns indrets!
A veure si Juny es comporta millor i ens arregla una mica aquesta primavera tant "magre" que estem tenint.
Deixo imatges de la FANTÀSTICA trobada que vam fer ahir a Albatàrrec!!!!

Pileus mirant cap al sud d'Albatàrrec...
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/xjEF.jpg]
Cumulots mirant cap al Pirineu!
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/WtWb.jpg]
On vam fer el super dinar!!
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/Gkwb.jpg]
Lo secarral al més pur estil Monegros...!
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/7K7b.jpg]
Carreteres americanes tornàdiques per la C-25 entre Cervera i Les Oluges al més pur estil Lleidetà amb rectes que no s'acaben mai i paisatge àrid... Quin gustàs viure en un país on tenim de tot!!!!!
IMG-20150530-WA0021.jpg
Aiguat a Vic a la C-25 (Eix transversal) tornant ahir a la tarda de les terres de Ponent!
IMG-20150530-WA0032.jpg
Això és tot,
Bon seguimeeeennnt!!!!!!!!!
-
-
uploadfromtaptalk1433096976066.jpguploadfromtaptalk1433096998619.jpg
Deixo fotos fetes desde castellgali Tot justo fa 5 min......la primera mirant al NO i la segona cap al NNE....es sent algún tro molt llunya:)
Bon seguiment:) -
IMG_6997.JPG
-
Bona vesprada.
A Picassent 23,1ºC, 52% HR i 1016 hpa.
Mín. 16,9ºC
Màx. 26,5ºC
Precipitació 1 mm.Esta vesprada s'han format tronades cap a l'interior i algunes han arribat a la costa.
Al País Valencià, màxima precipitació a Alcoi 18,9 mm.
-
-
I aqui,un altre,aquesta ,enviada per Claustre Monconill,impressionant des del Solsonés, ( el meu temps 324)
60.jpg -
Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos , 22,7ºC con 75% de humedad, viento del SW a 6 km/h y 1014,1 Hpa con 25 W/m2.
Terminamos Mayo secarral total y anormalmente ventoso por Hospitalet de l'infant, 4,8 mm en todo el mes, 1 solo día de lluvia y 16 días de mestral en todo el mes con 2 días superando los 100 km/h (Día 15 unos 113 km/h y el día 16 unos 116 km/h) , totalmente anormal...
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!