Atenció al sud del Segrià, q ve amb ràbia! !!!!!
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2015
-
-
Bona tarda
Dades actualitzades a les 14:30'h.:
-T 17,9ºC
-HR 82%
-Pressió 1016,2 hPa
-Vent del SSE. 3,2 km/h
-Pluja recollida 1,6 mm
-Intensitat màxima 24,4 mm/h
-T Mínima 15,2ºC
-T Màxima 18,8ºC
-Ratxa màxima Llevant 24,1 km/h -
La tempesta s'acosta al nord-oest de la Segarra,no ens agafa a Guissona però per poc
IMG_6200.JPG -
-
La tempesta s'acosta al nord-oest de la Segarra,no ens agafa a Guissona però per poc
IMG_6200.JPG
Bufff....pillaras catxo avui, sinó aquesta la q ve al darrera! !!!!! -
I a Belianes,si no ha plogut,ho farà en breu,per que pel sud arranquen de molt potents!!
-
Tornen a créixer nuvolades al Vallès Occidental :woohoo:
MiraSol-16.Abril.2015.jpg
A veure si tenim alguna sorpreseta...

Bon seguiment!
___________________________________________________________
Disculpeu la qualitat, però el meu mòbil es "antidiluvià"

-
-
Deu n'hi do quin festival en algunes comarques !!!!A alguns la impaciència els hi juga males passades
. Vès que després no hi hagi lamentacions per excés o severitat. -
Guaiteu la segona corona inestable del solc que marquen perfectament les isohipses...
corona1.GIF
Poc a poc les tempestes agafaran més direcció O-E tot i que cap a la catalunya més oriental encara tindran direcció SSE-NNE
A hores d'ara el radar és un fidel reflexe.
-
-
-
Bona tarda,
Ara mateix sol i núvols. Aquest matí/migdia ha plogut a estones amb alegria, això acompanyat de fang! :woohoo:
Bona línia de tempestes s'observa ara pel radar.
lastPPI3_2015-04-16-2.png
Bon seguiment!
-
Ara comença a ploure amb certa intenssitat
-
bona tarda.
A la zona maritima de BCN está entrant boira que tapa el hotel arts. -
-
Bueno nois!!! Aquí a Arbolí a les Muntanyes de Prades ja ens ha passat la linia de tempestes amb molta rapidesa.... 12 litres en 10 min... això sí amb bastanta rabia... llamps i trons i amb una mica de pedra
-
Bona tarda.
Fins ara que estem sense internet (én aquest país quan pixe una oreneta les infraestructures se'n van a pendre pel sac). Ens ha passat pel damunt la línea de precipitació que es veu pel radar, ens ha deixat 10 litres, diuen que per aquí al voltant ha caigut pedra o calamarça en alguns llocs, aquí només aigua, estones amb forta intensitat, anava acompanyada de força aparell elèctirc i la remor dels trons ha durat una bona estona que era continua.
De moment sembla que s'acabat i s'obrent algunes clarianes per l'oest.Bon seguiment.
-
Guaiteu la segona corona inestable del solc que marquen perfectament les isohipses...
corona1.GIF
Poc a poc les tempestes agafaran més direcció O-E tot i que cap a la catalunya més oriental encara tindran direcció SSE-NNE
A hores d'ara el radar és un fidel reflexe.
La primera banda que comentava ahir per al matí....ha fallat potser per falta de gradient ja que teniem temperatures relativament baixes a la plana de lleida (9-10ºC) cap a les 8h, després al tenir insolació tot el matí, la segona tanda sembla que no falla!
I compte que va fort, en hores de màxim potencial/insolació, ens entra la -22ºC amb 19/21ºC en superfície, bomba va!...... I com comenta molt bé en Gracienc, ara que encara viatja tot de SW, aquest hauria de deixar pas a un ponent en alçada que podria fer que aquestes tempestes viatgessin cap a la Catalunya central i potser més enllà, veurem fins on hi ha potencial.
Tenim festival per hores, i a les 19h compte que es pot liar UNA DE GROSSA al Passeig de Gràcia de BCN... Un gran desplomament farà davallar la cota a 0, paquet de neu assegurat!!!!!

-
-
Cel variable i una mica de sol....
Total pluja avui : 2,4 mm
-
Bona tarda des de Gràcia!
3,4 mm aqui que no me'ls esperava ni de bon tros i menys al matí. Per tant, benvinguts siguin!! Quan ha parat de ploure per això, ha sortit el sol ràpidament i ha evaporat molt ràpid l'aigua que ha precipitat i tot i estar a 16-17ºC, hem arribat al 90% d'humitat i amb el sol, ha quedat un ambient xafogós a base de bé... Al sol feia calor/xafogor i a la sombra sense xaqueta fresca....

Ara mateix:
17,3ºC (Mín: 14,7ºC Màx: 18,6ºC).
84%
1013,9 hPa.
3,4 mm.
3,7 km/h deuminutals de ESE.AL TANTO, que hi ha tempestes per hores encara, tot just ara entra la part més freda...

Bon seguiment!!!!!!
-
Bona tarda meteoadictes
Per aqui sol i alguns núvols ara mateix, 20º i 1012Hp.
Aquest matí hem recollit 6 litres.
Ens veiem a la "nevada" d'aquest vespre els que hi aneu!
IMG_20150416_164932.jpg
-
-
Primera tormenta del año!! , con granizo incluido, intensidad de 155,6 mm/h!!!!
-
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/04/16/caada1f210f0fdd6ad7afc64bcef9263.jpg]
Així estava el cel a Solsona a les 15:20. Just quan en marxàvem. -
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!