SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2015 dies 25 a 31

  • Bona tarda des d'OLOT

    Avui hem tingut un dia amb sol i temperatures d'estiu. La màxima de +22.1º i la mínima de +6.8º.

    Ha arribat la primavera o l'estiu?.

    Salut

  • Bona tarda des d'OLOT

    Avui hem tingut un dia amb sol i temperatures d'estiu. La màxima de +22.1º i la mínima de +6.8º.

    Ha arribat la primavera o l'estiu?.

    Salut

    No exageremos, porqué eso no son temperaturas de verano... de verdad, cada vez que leo estás cosas me ponen de los nervios!, son temperaturas totalmente PRIMAVERALES.

  • buenas noches desde el barri del coll-vallcarca, temperatura actual en el mercuri de la pared del balco
    14,5º y cielo estrellado.
    como soy un SAPASTRA y ya he adelantado la hora en todos los relojes de casa y en el oregon, son las
    22h. hora de ir a la piltra :P :P :P :P , aunque igual hago un extra y me quedo hasta las 10,30 h.
    hora oficial en mi cagamenurrio piso :P :P :P :P

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • os paso foto del onasis de mi hermano, con todos los respetos. :P :P :P de hoy en las pistas de Les Angeles, supongo que en
    la cerdanya francesa, pero si tiene estilo el gargamel :P :P :P :P por cierto mucha nieve.
    le saco tarjeta roja por no llevar casco.

    1610907_10203974232700736_4720351185563791710_n.jpg

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 21,7ºC con 38% de humedad, viento del N a 16 km/h y 1018,3 Hpa, máxima de 24,9ºC, totalmente primaveral.

  • Bona nit.

    "Temps Al Temps"...encara estic rient :lol:

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 14,5º i 83% d'humitat. Cel amb força núvols alts i algun de baix. Vent de gregal força hunmit de 6 km/h. Màxima 20,8º.

    Temps tranquil amb una mica de vent i ambient suau o càlid al centre del dia. Sembla que dimarts la temperatura s'enfilaria força per iniciar una baixada progressiva a partir de dimecres...i comencen a veure's possibles coses maques a partir de dijous.

    "Todopc" no et posis nerviós home, per aquestes coses. Gaudeix de la Natura que després de tanta pluja com t'ha caigut i amb lo caloret que tens, segur que deu estar exultant i una prova són els espàrrecs que haveu agafat ;)

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bona nit! Ambient suau avui, ideal per gaudir de la natura. Maxima 21,9º la mes alta del mes, la minima 7,4º.
    Es nota l'ambient primaveral, molta gent volia això, som mediterranis, tret de nosaltres que volem moviment :P La gent es veia feliç a les terrasses i similars que han muntat per el mercat del Ram de Vic, un altre dels grans mercats que tenen que visitar a Vic
    ;)

  • Bona nit! Arribat del centre de la ciutat, ambient suau, al metro feia caloret... Ara 13 graus a Montbau. Dues imatges de la posta, una cap a llevant amb el cinturó de Venus o arc anticrepuscular. [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/28/7520247269150237a1cfd1fcdb39439c.jpg] i l'altre cap a ponent amb els cirrus encesos damunt Collserola.[Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/28/49532a5c69d38b8effda9b98a7b11c36.jpg]
    Bon seguiment i bona nit, ah! Fantàstiques les noves entrades al diccionari ;)

  • Bona nit des d'Almoster - Picarany.
    El dia s'ha mostrat assolellat i ventós, però sobretot amb un ambient de calor, primaveral. Temperatura mínima de 12.1ºC, i màxima de 22.6ºC. Actualment tenim 16.7ºC, i la humitat recau al 47%. Mestral moderat a fort al llarg de la jornada. Pressió atmosfèrica a 1021.6 hPa.

    Us deixo tres fotografies d'aquesta tarda des de Passanant, a la Conca de Barberà, per veure la bona visibilitat que hi havia del Pirineu, els camps ben verds, i els núvols prims que anaven arribant.

    [Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/YYHn.jpg]

    [Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/jbPo.jpg]

    [Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/pb8d.jpg]

  • Bona nit.
    Dades actualitzades a les 23:45' hores:

    -T 14,2ºC
    -HR 81%
    -Pressió 1022,4 hPa
    -Mestral 1,6 km/h
    -T Mínima 10,7ºC
    -T Màxima 20,8ºC
    -Ratxa màxima Tramuntana 48,3 km/h

  • Hola bon dia amb quasi 12C al termometre del balcó.
    Astre rei que surt de la tangent (reivindico: exactament a la mateixa hora que ahir, només uns minuts mes tard):
    IMG_20150329_080657.JPG

    Un parell de definicions mes:

    Virgonya/Virgonyes: 1/Sensació que li queda al meteo afeccionat després d'anunciar una nevada al veïnat i a la família, i a la fi i tard i de matinada, només passen quatre Virgues. Molt freqüents al Vallès. Quan s'observen, acostumen a significar la fi del Clímax d'una situació freda, que podria haver portat neu...i quasi sempre acaba "en virgonyes".

    CasolÀ/ns: 1/Dit dels esquemes i mapes fets a casa per un meteoròleg en potència o un afeccionat a dita ciència, que es comparteixen i/o publiquen de forma amateur. Normalment tenen alts índex d'interès, puig acostumen a donar detalls e indicacions certes del que passarà. A vegades i sobretot a l'hivern, també es sinònim d' "Oracle".

    Fins aviat i gràcies per la companyia!!

    Länsimäki-Vantaa-HELSINKI
    Persona humana en pràctiques.

  • Bon dia!,

    Heu canviat l'hora dels rellotges? :P :P

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 11,5ºC
    Humitat: 88%
    Vent: Fluix, NO (10Km/h)
    Temperatura de sensació: 10,5ºC
    Punt de rosada: 9,6ºC
    Pressió: 1022 hPa.
    Temperatura mínima: 10,4ºC (07:06)
    Estat del cel: Parcialment ennuvolat de núvols alts.

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Curiós fenòmen que es pot observar avui al cel i també al meteosat. Els vents de ponent-mestral en haver de superar l'altiplà central i la serra prelitoral formen aquests núvols mitjos perfectament retallats reseguint el relleu de la citada serralada.


    CIMG0081.JPG

    image1.gif

  • Tal com ja apuntàvem com a possibilitat fa uns quants dies enrera, sembla que després d'aquest temps de primavera avançada que anirem tenint aquests dies, els dies pròpiament festius de setmana santa, és a dir, de divendres sant a dilluns de pasqüa, el temps podria apuntar cap a un refredament i inestabilització. De moment no es pot concretar més!!


    ECM1-144_2015-03-29.gif

  • bon día des del barri del coll-vallcarca, temperatura actual al mercuri de la pared del balcó 13,9º

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.