Hei!!!!! No he vista nevar avui.....i si donem per acabat aixo......pero.......QUINA SETMANA DE FEBRER MES BEN PARIDAAAAAAAAA!!!!!!!! OLE! OLE! Y OOOOLE!!!!
molt content....a marganell encarara queda neu ja que hi ha zones con no pica el sol y tendré neu per uns dies!!!! Con diu la canço...." para que no me olviiiiideeeees

ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors
-
-
Ara una dies de calma......y aviam con acaba febrer.....o con comença el Març!!! Jejeje.....felicitats a tots els que avui aveu disfrutar de la neu per el NE!!!!
-
Hei!!!!! No he vista nevar avui.....i si donem per acabat aixo......pero.......QUINA SETMANA DE FEBRER MES BEN PARIDAAAAAAAAA!!!!!!!! OLE! OLE! Y OOOOLE!!!!
molt content....a marganell encarara queda neu ja que hi ha zones con no pica el sol y tendré neu per uns dies!!!! Con diu la canço...." para que no me olviiiiideeeeescarrozon
aquest canço es de la meva epoca, em sembla qu´es de LORENZO SANTAMARIA.
es mes antiga que las barbas del PARA NOEL
-
-
Bona nit des del Picarany.
El dia s'ha mostrat plenament tranquil i assolellat. De nit ha tornat a glaçar, i ja va en 2a nit consecutiva en què glaça, ja que la nit de dijous a divendres es van assolir els -0.8ºC. Temperatura mínima de -0.7ºC, i màxima de 8.2ºC. Actualment tenim 3.5ºC. Pressió atmosfèrica a 1022.2 hPa.Us deixo fotografies d'aquesta tarda.
En primer lloc podem veure la neu que quedava a Belltall aquesta tarda. Moltíssima; més de 20cm.
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/1prx.jpg]
Els voltants de la carretera al seu pas per Belltall.
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/RLKy.jpg]
Congestes de més de mig metre de neu a Forès, ben perfilades pel vent!
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/9qT9.jpg]
I tota la cubeta de la Conca de Barberà nevada, en la posta de sol d'avui.
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/9fro.jpg]
-
Bona nit des del Picarany.
El dia s'ha mostrat plenament tranquil i assolellat. De nit ha tornat a glaçar, i ja va en 2a nit consecutiva en què glaça, ja que la nit de dijous a divendres es van assolir els -0.8ºC. Temperatura mínima de -0.7ºC, i màxima de 8.2ºC. Actualment tenim 3.5ºC. Pressió atmosfèrica a 1022.2 hPa.Us deixo fotografies d'aquesta tarda.
En primer lloc podem veure la neu que quedava a Belltall aquesta tarda. Moltíssima; més de 20cm.
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/1prx.jpg]
Els voltants de la carretera al seu pas per Belltall.
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/RLKy.jpg]
Congestes de més de mig metre de neu a Forès, ben perfilades pel vent!
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/9qT9.jpg]
I tota la cubeta de la Conca de Barberà nevada, en la posta de sol d'avui.
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/9fro.jpg]
Que Fotazas Jaumealegre ! Graciasssss
Que maravilla de Tierra tenemos, que orgullo !
Ya por fin se acaba el Episodio ,,,, De verdad que yo le doy casi un 8 ....Ha sido Fantastico.....! Interesantisimo.
Saludos a Todos...!
Branco. -
Bona nit, ara a Pineda de Mar tenim 6,2ºC amb una humitat del 76% i una pressió que ronda els 1022hPa.
La mínima ha baixat fins als 2,7ºC (+1,9 respecte ahir) i la màxima s'ha quedat en 11,0ºC (+1,5 respecte ahir)
Per aquí hem tingut un matí força assolellat tot i que amb el pas de les hores s'ha anat tapant fins que cap a la tarda el cel ha quedat ben cobert arribant a precipitar una mica, just per mullar el terra.Ara sembla que venen uns quants dies de tranquil·litat, ja veurem fins quan, però serà interessants veure fins on baixen les temperatures als llocs on aquests dies ha estat tapat o bé ha fet vent durant la nit, ja que podrien baixar força les mínimes.
Bon seguiment!
-
-
Bona nit!
Veient la imatge de satel.lit ens esta acaban de creuar la primera banda de nubolositat amb escurrialles no obstant cap a l'emporda esta baixan una faixa de nubolositat amb escurrialles q anirà fregant la costa. Però bàsicament poca cosa farà.Doncs gran seguiment entretingut el que portem de gener i febrer i sembla q en tindrem mes moviment amb petites pauses necessàries també. Ja fa dies que vaig comentar que en les tendències a llarg plaç veia sempre un Anticicló dinàmic amb ganes de moures i poder donar-nos moviment del que ens agrada.
Així que res a seguir actualitzacions en breu podrem veure noves tendències favorables a nosaltres.Que gran es la metro, gaudiu-la quan venen situacions poc habituals a casa nostre, i q mai saps quan tornaràs a viure algo semblant, encara que no hagi passat el q alguns desitgen. Hem de tenir en compte sempre a on estem es un país complicat per el q desitgem. Però es el que hi ha.
Enamorat del nostre clima i les seves curiositats. Ja tindrem oportunitats. Aquest any almenys moviment garantitzat .
Bon seguiment macus. A per la propera!!!!!!!
-
carrozon
aquest canço es de la meva epoca, em sembla qu´es de LORENZO SANTAMARIA.
es mes antiga que las barbas del PARA NOEL
Ya que estamos... :silly: :silly:
Contenido externo youtu.beEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.Perdoneu l'off topic. Ara el fòrum està tranquil i crec que ho puc posar. (en cas contrari, prego s'esborri)
-
Bon vespre!
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 6,0ºC
Humitat: 88%
Vent: Fluix, ONO (5Km/h)
Temperatua de sensació: 5,2ºC
Punt de rosada: 4,2ºc
Pressió: 1023 hPa.
Precipitació des de les 00h: 1mm.Bon seguiment!
-
-
bona nit des del carrer portell al barri del coll-vallcarca, temperatura actual al mercuri del balcó
7,5º, os e de confesar que el día de la nevada, vaig avança 1 hora el rellotge per fer el seguiment
abans de anar a traballar o sigue a las 4,30 h. de la matinada ja estava al peu del canó. am els
espolons que tinc ja, ni los mas viejos del lugar se lo hubieran creido, vaig veure com al
principi plovia i com anava cambian a aiguaneu i neu, despres al curro i ja no vaig poguer difrutar.
pero va valer la pena, si señors, encara que fosin 4 flocs.
Nomes demano que la proxima vegada, que segur que la tindrem, nevi en cap de setmana per poder disfrutarla.
ARRIVEDERCI COMPANYS DE FATIGUES. -
Ya que estamos... :silly: :silly:
Contenido externo youtu.beEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.Perdoneu l'off topic. Ara el fòrum està tranquil i crec que ho puc posar. (en cas contrari, prego s'esborri)
el ALFRED permet quan la cosa esta tranquila qu´ens pasem nomes una miqueta, escoltan la canço em
fa recorda y no oblidarme de la nevada del 1962 -
Bona nit desde MAIA DE MONTCAL, LA GARROTXA. ARA MATEIX TENIM -1. Avui ens hem trobat amb un mati esplendit amb aquesta sorpresa que ens hem trobat. Ha nevat amb ganes durant 20 minuts, un regal per acabar les meves vacances. Nomes dir una coseta. Aquesta nevadeta se la vaig anunciar al meu germa la setmana passada, i al final he encertat. Algun mapa la marcava .... Be , moltes gracies a tots pel vostre seguiment. Es emocionant poder saber que esta fent a diferents llocs de catalunya en directe , i amb molta fiabilitat. Un luxe. GRACIES ALFRET!!!!!
-
-
Hola des de Portugalete. 3ºC
Avui el dia ha començat amb unes micronevadetes i ha deixat pas a un dia molt fred i gris. He aprofitat per anar a la neu amb el meu petit i s'ho ha passat d'allò més bé. Poca cosa més a comentar. Genial el seguiment que heu fet de les nevades de l'Empordà.
Us deixo un mini reportatge de les nevades a Portugalete amb un final sorpresa, (Torno ha recordar, 30 anys sense que la neu agafés a Portugalete, 30 anys!!!):
Contenido externo youtu.beEl contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.Bon seguiment
-
A Picassent 4,7ºC, 50% HR i 1021 hpa.
Màx. 9,3ºC
Mín. 3,0ºC -
Màx. 9,3ºC
Mín. 3,0ºC -
-
Sembla que no canvia de pàgina
-
ATENCIÓ: Tanquem aquest entrada, que va molt carregada. Podeu accedir-hi però sense escriure.
Gràcies!
-
Màx. 9,3ºC
Mín. 3,0ºC -
-
Jaume_València, ja estem a la nova entrada
-
Bon dia a tothom. Avui la mínima ha estat fresqueta , -5,2º , però , de ben segur que cap a l´Atlàntida ha estat encara més baixa pel tema catabàtic del riu Meder , parlem de Vic.Portem des de les 8 del vespre glaçant , de moment, 12 hores.Passeuun bon dilluns.
A partir de dimecres si s´acaba ennovulant tindrem mínimes més altes , però màximes més baixes . Ahir 6º de màxima. -
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!