Madre del amor hermoso!
Diria que mai havia vist els meteogrames de meteopt d'aquesta manera. Un munt de dies amb la cota pel terra.
Això si, més sec que sec, pero benvingut el fred!
Untitled-2.jpg
Madre del amor hermoso!
Diria que mai havia vist els meteogrames de meteopt d'aquesta manera. Un munt de dies amb la cota pel terra.
Això si, més sec que sec, pero benvingut el fred!
Untitled-2.jpg
Per cert,bestial la evolucio del europeu,despres de entrada freda gairebe provinent de Rusia,evolucionant cap a vents mes maritims amb lo que aixo comporta,tambe cal dir la forta ventada seca que tindriem despres del cap de setmana,salut!!
Bon dia des d'Olot
Avui tenim una temperatura ara mateix de [color=#0088ff]-3.1º[/color]es la més baixa del que portem d'hivern.
Cel completament cere i humitat del 97%.
Sembla que es podem confirmar que per el cap de setmana tindrem moguda i qui sap si amb sorpresa.
Salut
Així ho veig bàsicament. pinta maco maco, sobretot Pirineu
bon día des del barri del coll-vallcarca, temperagtura actual al mercuri del balcó 6,5º i cel am
alguns nuvols baixos
Deixo dades de Santa Maria de Montcada (Montcada i Reixac):
Temp. actual: 1,2ºC
Humitat: 94%
Pressió: 1030,3 hPa
Velocitat actual del vent: en calma
Ratxa màxima de vent: 2 Km/h de gregal a les 8:34h
Temp. màxima: [color=#ff8800]3,2ºC[/color] a les 0:00h
Temp. mínima: [color=#0088ff] 0,8ºC[/color] a les 5:57h
Avui no ha fet acte de presència la boira, això si l'ambient és plenament hivernal amb una temperatura que està al voltant de 1ºC.
Bon i fred dia!!
Déu n'hi do amb l'activitat el fòrum des que em vaig anar a dormir!! Què passa alguna cosa??
Benvingut de nou, loriuesvida!! No te'n vagis!!!
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: [color=#000088]4,2ºC[/color]
Humitat: 96%
Vent: Fluix, NO (9Km/h)
Temperatura de sensació: [color=#000088]1,8ºC[/color]
Punt de rosada: 3,6ºC
Pressió: 1030 hPa.
Temperatua mínima: [color=#000088]3,7ºC[/color]
Estat del cel: Serè.
Creuem els dits perquè els models no canvïin.
Bon i emocionant seguiment!
Molt bon dia a tothom. Abans de comentar la jugada he de començar amb un Bon Nadal a tota aquesta familia que formem aquest magnific forum i a totes les persones que ho fan possible i en especial a l´Alfred que sense él no seria possible tenir aquest medi on poder comentar els episodis del temps que tenim.Bé estem davant d´un episodi com feia temps que no tenien i si al final s´acaba cumplint l´entrada freda continental i posteriorment amb aire humit per terminar d´adobar la situació i tenir un festival que qui sap ens pot recordar el Decembre del 2001. La entrada del diumenge ja la tenim al sac i hem de gaudir d´aquesta situació en tots els seus aspectes i sobre tot al Pirineu on es preveu una bona nevada. El que esta clar es que estarem entretinguts emocionats i amb molta il·lusió del que al final pot passar. Ara mateix a Montornes del valles tinc una temperatura de 0ºc,una pressió de 1030,7hpa,humitat de 98% i vent en calma. La tercera gelada consecutiva,anem pel bon camí.
BON SEGUIMENT I VISCA L´HIVERN EN MAYUSCULAS.
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 5,4ºC con 64% de humedad, 1026,1 Hpa y 37 W/m2.
Bon dia desde marganell!!!
Paso dades y fotos:
Temperatura: -4C
Humitat: 51%
Pressio:1035 mb
Estat del cel : sere
Hora: 8:49h
Ara fotos......una imatge val mes q mil paraules:woohoo::woohoo::woohoo:
Gabriel G.
Bones festes a tots us desitjo amb aquesta imatge de la Rambla de Poblenou de Barcelona del dia 8 de març de 2010!! Els mapes ens indiquen possibilitat de repetir aquesta imatge coincidint amb l'inici de 2015!! Esperem que ho mantinguin!!
P1010023_2014-12-24.JPG
[size=18]Molt bones festes!![/size]
Bon dia.
A plaça Kennedy al peu de Tibidabo a Barcelona 8,7º i 65% d'humitat. Mínima amb més núvols, menys baixa que la d'ahir: 8,4º a l'observatori i 7,1º a peu de plaça.
Després de la sortida de mitjanit que ha revolucionat el fòrum i ja una mica més tranquils, les noves sortides continuen aportant elements molt interessants a partir de dissabte. La primera entrada freda seriosa des de fa dos anys ja la tenim assegurada. Atenció a la possible tramuntanada molt forta de diumenge, les nevades del Pirineu d'aquest mateix dia i la contundent baixada de temperatures a zones elevades. Si amb això ja no hi ha motius per alegrar-se, pleguem. A partir d'aquí ho anirem seguint molt atentament, si bé s'haurà d'esperar unes quantes sortides per veure-ho més clar. Tant de bo ens vinguessin fredorades maques i l'ecosistema, massa ben acostumat als ambients temperats, s'equilibrés. GFS molt fred però força sec. Europeu molt fred i sec d'entrada i després...però falta massa. Veig que ja es parla de neu a cotes baixes. De moment deixaria aparcat el tema. Pensem de moment en força fred sec. Com a mínim l'hivern passat no en vam tenir cap!
Demà pel matí ens anàvem a Astúries, però hem canviat els plans i anem a Tolosa/Toulouse. Torno dissabte a migdia per agafar seient a la millor fila de platea. Fan una gran peli: "Allò que una Entrada Polar s'emportà". Aquesta no me la perdo!
Imatge dels estrats des de plaça Kennedy:
estr.jpg
Bon seguiment!
Després "diuen" que faran un peli millor "La Siberiana Contraataca "...
Y para acabar con Frozen
image_2014-12-24.jpg
Bon dia.
A Picassent 7,1ºC, 67% HR i 1025 hpa.
Mín. 6,7ºC
Gran començament d'any que ens dona l'europeu amb fred, pluges i neu a cotes baixes.
[Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/24/f51c35a0a8fca48b861f20ee9ae1c1dc.jpg]
Vos desitje a tots els companys del forum i especialment a Alfred, Bon Nadal!
Bon dia companys
Por cierto Alfred, he leído el post sobre tu intención de no ir a Asturias donde estuve recientemente, en LLanes en concreto y si tuviera que calificar su entorno sería de espectacular, perfecta simbiosis entre el mar y la montaña.
En cuanto a lo que nos viene, ya teniendo asegurada la entrada fría ¡¡¡¡¡que emoción !!!!!, su seguimiento ya que el movimiento de los centros de acción lo que puede dar de si en función de como se pongan las piezas.
Dese luego que es una situación para disfrutar ya que vamos a tener frío, viento, nieve y ya iremos viendo la duración pero parece que será de unos cuantos dias.
Que paséis un buen día
Per tots BON NADAL!!!!!!
!Felicidades Daphner de Valencia 2013 i BON NADAL
Muchas gracias Valencia2013 y a todos por vuestras felicitaciones, aprovecho también para desearos FELIZ NAVIDAD !!!!!!
Daph
Bon dia i Bones Festes a tothom!.A Horta 8°amb un 71% d'humitat, ara nomes cal anar seguint sortides dels models, pero s' en prepara una de grossa i cada vegada tenim mes numeros encertats, tindras que fer un pico t.v Alfred. Bon seguiment meteofamilia
Bon dia a tothom, com que fa fresca vui escalfar l'ambient ja de bon mati amb aquest mapa d'anomalies de temperaturas per la semana vinent. La veritat es que una bona invasiò freda al Nadal es el millor que pot pasar, segur que aixi la majoria la podrem seguir amb detall.
gens-0-6-162.png
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!