Bon dia desde Cardedeu
Temperatura actual 17,1ºC
Humitat 92%
Pressió 1011 hpa
Bon dilluns i bon seguiment!! ![]()
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014
-
-
Bon dia des de sant celoni carrer major de dalt ara mateix estem a 16.4 graus 96% d humitat i 1011 mb ue tingueu un bon dilluns
-
Bon dia.
Avui tenim el cel una mica enterenyinat per núvols alts, 14ºC de temperatura, 1011 hPa de pressió i vent en calma.
Sembla que ens toca una setmana més de paciència amb la calor, com a mínim, ves que no passi com l'any passat que les temperatures altes es van allargar fins casi mig novembre. Comença a ser un clàssic aixó de tenir una primera meitat de tardor amb temperatures casi estiuenques, veurem que acabarà passant.
Bon seguiment.
-
-
Bon dia.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 18,6º i 86% d'humitat. Cel 7/8 amb estratocúmuls i vent en calma. Mínima 18,1º a l'observatori i 17,6º a peu de plaça, molt poca diferència a conseqüència del cel tapat.
Dia de transició entre una situació i una altre. A esperar l'aproximació del solc que continua configurant-se força actiu.
Avui dilluns toca penjar dos vídeos a "Oh my god!": Si us ho voleu passar: https://www.pico.cat/v2/#/oh-my-god
Una barqueta a Cabo Verde que no es trobava al millor lloc i una excursió ventada a la Patagònia. Tan poc cal cridar tant...
Bon seguiment!
-
Bon dia desde Barcelona-Les Corts, cel ennvolat.
Be, ja es un clasic això de la calor a principis de la tardor però ara que estaba una mica millor " Sant tornem-hi!! " enfin !!!
Temp. actual : 19,3ºC
Humitat: 81%
Pressió 1013 hPa - estable
Vent : FebleSalutacions
Daph
-
Perdó... oblidaba la pluja, no es molta però...

Pluja: 1,2 mm
-
-
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 18.9ºc, mínima 17.4ºc, 95% humedad, 1011 hpa, dirección del viento mestral flojo 3 km/h y despejado. Semana tranquila. Buen seguimiento.
-
Els plomalls de les canyes sobre el riu Besos aquest octubre estan exhuberants, llargs i fan goig. Ja sabem el que es diu sobre aquest fet.....Hivern fred? Ja ho veurem...
20141006_094014.jpg
-
Bon dia, companys!!! Abans de res, felicitats atrasades a tots els franciscos del forum...espero que us ho passessiu be el dia del vostre sant.
Deixo foto actual de sant pol de mar b una temperatura segons meteorenfe de 23 graus.
Bon seguiment, companys!!!uploadfromtaptalk1412584043332.jpg
Hora: 10.29
Enviado desde mi GT-N7100 mediante Tapatalk
-
-
Hola, bon dia desde Botley, Hampshire.
Hoy cambio radical del tiempo, tipico dia otonyal, la tormanta atlantica Kate ha llegado puntual tal como pronosticaron los meteorologos de la BBC.Temperatura actual: 11.0C
Temperatura minima: 5.0C
Presion: 999.8mb. bajando 1.2mb/hr
Humedad: 95%
Viento: SW/W 13km/hr, racha maxima de 45km/hr
Cielo completamente cubierto.
Precipitacion: desde las 00:00hrs 5.6mm, intensidad de la lluvia : 0.076mm/min
Base de las nubes: 250mtrs
Que paseis un buen lunes y una buena semana.
-
Bon dia des de Barcelona (Sarrià),
Ara mateix cel tapat i sembla que el sol vol fer acte de presència. Fa una estona ha espurnejat de manera no gaire apreciable, no ha arribat ni a mullar el terra.
La temperatura actualment és de 21.2ºC i la humitat del 68%.
Sembla que aquesta setmana tocarà passar una mica de caloreta típica de final d'estiu. I ja veurem en quina mesura es produeix la refrescada de finals de setmana.
Ara mateix hi ha alguna tempesta al voltant de les Illes Balears:
FRAME_OIS_RGB-12-12-9i-segment5_1410060900.jpg
DarreraLlargAbast_2014-10-06.png
I ja per acabar. Abans d'ahir vaig veure aquesta foto per Facebook què n'opineu d'aquest fenomen? Jo penso que podria ser un arc cirmcuzenital o de Bravais.
10686702_10204629847488798_9082572855607953837_n.jpg
Us deixo un parell d'enllaços:
https://es.wikipedia.org/wiki/Arco_circuncenital
https://earthsky.org/earth/i-saw-an…cumzenithal-arcBon seguiment i bona setmana!

-
Bon dia!!
Aquí us deixo un mapet d'anomalies de temperatures a 850hPa... Caloreta la que esperem en propers dies... Pràcticament fins diumenge!
anomaliatemp.gifEn fi... Caloreta... potser la darrera de la temporada? Veurem!
-
-
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 22,7ºC con 84% de humedad, viento del SSE a 10 km/h y 1010,3 Hpa con 679 W/m2.
-
Bon migdia a tothom!
Temperatura actual +22,1ºC
Bon seguiment!
-
Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 22.9ºc, 93% humedad, 1010 hpa, dirección del viento garbí 12 km/h y enteranyinat.
Como no hay mucho movimiento, he encontrado esta foto de hoy, cerca de YAROSLAVL-RUSIA en facebook que parece un tornado pero cuando parece que baja vuelve a subir
10378158_1715641615327691_8045199118324534438_n_2014-10-06.jpg
Y esta foto de la tormenta de ayer en BENIDORM. Hecha por @gongoreno via twitter / Tiempo Valencia.
10371400_1578800649009697_8304016746165719765_n_2014-10-06.jpg -
-
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 14,9º, maxima 23,9º, cel variable i vent fluix del S.
-
Bona tarda.des del carrer major de dalt de sant celoni. Ara mateix estem a 22.4 graus 74% d humitat i 1010 mb
-
Bones desde L'Hospitalet, alguns núvols alts poc importants amb domini del sol, ara 24,7ºC, 72%, 1010,8 hpa, 10-15 km/h. S, 0,0 mm, 485 w/m2, 2,3 uv.
Amb els 17,8 d'ahir ja són 505 mm recollits al nostre observatori, de moment en la mitjana pluviomètrica.
De cara a aquesta setmana de nou ascens dels termòmetres que ens tornaran a portar un ambient quasi estiuenc de dia, aquests es mantindran fins diumenge.
gfs-1-102.png
MT8_Barcelona_ens_2014-10-06.png
-
-
Bona tarda des de Gràcia!
Ara mateix:
23,4ºC (Mín: 18,0ºC Màx: 23,7ºC).
73%
1009,9 hPa.
0,0 mm.
16,5 km/h deuminutals de SW.Deu n'hi do com manxa el Garbí ja... Sinònim de canvi de temps en les pròximes hores... Cap a més estabilitat i més calor. Aqui bcn avui encara ens en salvarem però a partir de demà les nits tropicals poden estar a l'ordre del dia en alguns punts de la ciutat, a ple Octubre, tela... Sort que sembla ser no durarà massa ja que el cap de setmana es normalitza la cosa, anirem veient com evoluciona.
Us he deixat un video del xàfec que va fer ahir nit aqui Gràcia en l'apartat de videos!
Bon seguiment i a passar calor!!!

-
Mostrar más
Boness!!!
Aquí us deixo la revista El Racó de la Méteo publicada

portada_2014-10-02.png
A la web https://elracodelameteo.meteosearch.cat/ en trobareu les dues opcions de lectura (online o PDF)
Com sempre agraïr tots els companys del fòrum que la fan possible! Cada vegada en són més!! I per descomptat a tots vosaltres que en feu de lectors

En aquest número ha colaborat (per ordre d'aparició): Tesla Weather amb la imatge en portada, entre d'altres que apareixen durant la revista. L'Alfred fent un article sobre la tardor de 1959, en David Fluxà fent un escrit sobre el Mestral a la mar, l'Alan Alguacil fent un reportatge sobre el poble de Castellfollit de la Roca, en Piraks adaptant una excursió al voltant del Pedraforca, en Marc Gassó explicant què són les DANES o gotes fredes, l'Ignasi Nubiola què és el que feia la figura del campaner als pobles i ciutats en l'antiguitiat i com funciona un higròmetre del frare, també en Darth Maüll fent una explicació sobre vulcanologia islandesa, el company Rafa García de la Méteo del Baix Llobregat que ens introdueix en el camp del time-lapse una tècnica que ell domina i força, també entrevistem a Xavi Navas, meteo Sant Quintí i tot plegat acompanyat de fotografies molt maques d'en Carlos Lara, Marc Catalunya-Euskal Herria, entre d'altres.
També agraïr la feina de tots els components de la revista, Alan Alguacil, Alex Comas, José Manuel Pérez (Piraks), JoanPiera!
I això és tot!! Un plaer portar aquest 5é número de la revista

Un gran projecte i un honor poder ser part d'ell. Felicitats a tothom!.
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!